Monday, January 5, 2009

Panggil saya cik peanut boleh?

Start hari ni, saya nak kamu semua panggi saya Cik peanut...
boleh tak?
please...:pandaGeli_07:
hehehhe...
kalu jumpa saya jangan panggil saya 'iera' sebab...
saya nak jadi Cik Peanut yang sopan dan ayu.:mMuka:.....:mercun2:....
k?
boleh tak...hehehhe...ngada2 tul aku ni...lalalal...
kalau sape2 panggil saya iera,
saya suh ye wat chicken dance mase tu gak,,
tak pun wat tarian poco2,,,
wuah3x...:pandaGeli_05:.....
oh, ye....ni butiran peribadi saya...
  • Nama penuh :-Cik Peanut Butter SukA sAma Cokelat...-->perkataan cik di tekan kan....
  • Umo:-dah lame dah...cuma hari ni baru nak expose diri kat dalam dunia...so, umo kiter sehari baru lah...
  • Hobi-rajin membasuh--->jangan cakap tipu, ni buktinya...:sidaibaju:...selain itu suka wat menda ni,,,:bowling:...dan juga menda ni...:laptop:...ops, satu lagi...:nyanyi:--->suara cik peanut sedap tau...hehehehhe...
Wah3x..kuat tul aku melalut hari ni...:pandaGeli_03:...nilah kesannya kalau keboringan dah tahap cipan...:mTorchlight:ooo, ye...wat warga uum, skunk ade ekspo pc kat mall....esok nak g hantar result kat jpa...t tak hantar, duit tak masuk lak...skunk, aku de affair ngan jpa...yang len jangan jeles ek...ehhehehe...

Aku tak nak melalut panjang...t termengarut lak...erm, leh tak kengkawan memanggil ku ngan name peanut...hehehhe...
suka atau tidak, nak atau tak nak, anda di paksa...hehehheheh....kalau tak...:pandaGeli_10:...kalau tak nak jugak...:mBom:atau yang ni...:mGergaji:...siaplah kowang...lalalalal
Membaca tanpa mengomen ibarat berak x basuh. eii. yerk!

0 pujian[s]:

Post a Comment